Hola amigos!

God dag allihopa!

Jag har planerat att starta en blogg ganska så länge, men nu så tog jag äntligen tag i det och här är jag nu. Jag ska dock ändra designen fort som satan, kan ju inte se ut såhär förevigt...

men men...

Jag har en sjuklig besatthet av smink, det är i princip det enda jag tänker på, det och mat är väll det som snurrar runt mest i mitt lilla huvud. Alla pengar jag tjänar från mittt jobb går direkt till smink, och jag har lyckats bygga ihop en ganska bra samling nu! Alltid kul!

I framtiden vill jag bli makeupartist, jobba för MAC eller Laura Mercier. ÄLSKAR LAURA MERCIER! Man kommer säkerligen märka vilka sminkmärken jag gillar mest... men Laura Mercier... OH YES!

Anyways people, jag ska försöka få upp bilder på mitt smink och på andra personer som jag sminkar så ni kan få se det jag älskar att göra! Personligen har jag en väldig varierad sminkstil, jag älskar naturligt smink men även det lite mer mörka och dramatiska! En bra mix helt enkelt! Ibland går jag dock helt crazy och folk brukar stirra lite på mig...

Todalooo!!!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!