Rebel & Lady Bug

Läääääppstift
 
Mac läppstift är något av det bästa som finns på denna jord. Älskar de verkligen! Tänkte visa mina två favoriter, den ena är en mer vardaglig färg som man kan neutralisera, och den andra är lite mera mörk!
  Rebel (älskar namnet... tönt Irma, jag vet) är verkligen en av de coolaste färgerna. En färg som inte passar alla, men man kan verkligen bära den helt perfekt om man lägger fokuset på läpparna och låter resten av sminket vara ganska neutralt. En underbar lila färg! Favoriten under hösten/vintern
 
När jag såg Rebel för första gången inne på Mac sprang jag som en hyena fram till tjejen i disken o bad henne hämta den åt mig. Helt fantastisk färg!
Jag har haft Rebel på mig här i några timmar, så färgen är inte lika lila som den brukar vara, men man kan ana färgen och hur den ser ut på.
Lady Bug är min andra favorit, och denna färg är för den som kanske inte vill ha läppar som står ut i mängden. Det är en ganska matt röd färg som jag personligen tycker är skitsnygg till nästan allt
Mycket vacker röd färg om jag får peta in min åsikt här (det e ju min blogg after all), skitsnygg att ha till ganska tungt sminkade ögon eller ett väldigt naturligt sminkat ansikte. En bra första färg att köpa från Mac!
Om ni har något favorit läppstift från Mac, eller något annat märke, kommentera och berätta för mig! Man kan aldrig ha för många läppstift känner jag ;)
 
/Irma
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!